www


Friday, April 1, 2011

bermulanya kerjaya baru

assalamualaikum w.b.t

syukur alhamdulillah... rezeki yang diberikan oleh Allah taala kepada saya hari ini tidak pernah saya fikirkan di benak pemikiran saya. manakan tidaknya, hari ini saya menjawat jawatan penolong pegawai hal ehwal dan kebajikan pelajar melaka di mesir di bawah pentadbiran YAYASAN MELAKA milik anak kerajaan negeri melaka. staf di sini semuanya baik-baik melayan saya.

ya allah , aku bsyukur kepadamu kerana engkau telah menberikan rezeki kepadak ku....

usaha dan pengorbanan saya selama 2 tahun lebih ini sangat berbaloi. walaupun saya tidak mempunyai kelulusan diploma mahupun ijazah saya telah membuktikan bahawa pengalaman dan pemikiran rasional mampu memberikan impak di dalam kehidupan hari ini. bukan mudah orang seperti saya yang tidak mempunyai kelayakan di hantar untuk menjawat jawatan tersebut ke MESIR. sebuah negara islam yang mempunyai sejarah tersendiri.

saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada 2orang ini yang membantu saya untuk mendapatkan jawatan ini. pertama, ustaz anuar (seorang patriotik) dan abg shadan (pengarah pelajar dan pekerja antarabangsa yang baru di tukar ke s/u MPAG) dua orang inilah yang bertangungjawab membantu saya untuk mendapatkan jawatan ini... dan tidak lupa kepada abg marwan( pengerusi GPMS dan pegawai khas ketua menteri)

hari ini saya sudah mula bertugas. rasa semangat. bermula sinar kehidupan yang baru buat saya...

love u ALLAH
sayang mak dan ayah. tanpa doa mereka tidak bereti juga...
sayang kengkawan yang banyak membantu...
sayang semua orang..
uuummuuuaaahhhh !!!

assalamualaikum..

No comments: