www


Friday, March 25, 2011

kronologi clip video anwar ibrahim


Blowjob
Sorry pagi tadi Gomo potong Stim lu orang.....ni sambungannya.......


Seterusnya Anwar Ibrahim mengarahkan pelacur itu melakukan BLOWJOB sambil Anwar Ibrahim baring terlentang. Tidak sampai 3 minit pelacur itu kemudiannya di lihat menutup mulut sambil tersedak sedak menuju ke bilik Air. Anwar Ibrahim pada waktu ini masih lagi di dalam kedudukan terbaring sambil Kemaluannya Menegak bagaikan Torpedo.


Pelacur itu kemudiannya keluar dan terus menyarungkan Kondom di Kemaluan Anwar Ibrahim dan kemudiannya Wanita itu duduk dengan Stail seperti Gambar di Atas yang di kenali dengan nama"WOMAN ON TOP".

Aksi tersebut berlanjutan sekitar 3 minit yang mana di lihat Pelacur itu amatlah Kekok sama sekali sewaktu melakukan Seks tersebut. Anwar Ibrahim di lihat lebih mengawal Seks yang berlaku. Ini barangkali di sebabkan pelacur China itu yang bukanlah seorang Pelacur Profesional kerana di fahamkan pada awal bahawa wanita China itu merupakan Model dan sudah tentu aktiviti Melacur ini hanya Part Time sahaja.


Anwar Ibrahim kemudiannya bangkit lalu melakukan adengan seperti gambar di atas " THE ORGAN GRINDER" dengan cara yang agak kasar sedikit. Adengan posisi ini berlanjutan sekitar 3 minit.


Adengan "THE MAN TRAP" seperti Gambar di atas kemudiannya di lakukan Anwar Ibrahim dengan cukup hebat sama sekali. Gomo akui adengan ini lah merupakan adengan yang paling lama yang mana tak silap Gomo selama 5 minit ianya berlangsung.

Akhirnya Pancutan Air Mani ........

Bersambung Jam 8.30 malam


Psssttt.....Anwar Brahim memang Man Trap....tapi akhinya dia yang kena huhuhu


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

sumber... papagomo.blogspot.com

2 comments:

Anonymous said...

Hai baca ni pun boleh stim, kalau tgk video tu lagi lah..... patutla kak wan tkata tak nak tengok.

Nujum Pak Belalang said...

hehehe.... adehhhh